Okkinga Communicatie

Communicatiecampagne Omrin voor textielinzameling

Okkinga Communicatie / 22 januari 2015 / Nieuws

Hoe zorgen we ervoor dat burgers meer textiel scheiden en inleveren in de speciale textielbakken? Dat was de vraag van Omrin aan ons. Niet alleen kleding, maar ook beddengoed en knuffels kunnen in de bak. In diverse gemeenten plaatste Omrin extra containers. Aan ons de taak om met de inzet van passende on- en offline media te zorgen voor meer bewustwording en actie bij burgers.

Een mooie opdracht die tot resultaat heeft geleid. De campagne is gebouwd rondom het concept ‘in de textielbak kan veel meer’. Dit moet mensen ervan bewust maken dat niet alleen kleding in de textielbak kan, maar bijvoorbeeld ook oude knuffels en schoenen. De campagne bestaat uit de inzet van diverse middelen: folders die huis-aan-huis zijn verspreid, advertenties in kranten, een tv commercial op Omrop Fryslân, een zoekwoordencampagne via Google, een Facebookcampagne getarget op sociaal demografische gegevens en pre-roll commercials op YouTube.

 

Samenwerken, geïnteresseerd of meer informatie?
Neem contact op
Okkinga Communicatie
Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies