Okkinga Communicatie

Herpositioneringstrategie OnLevel voor betere marktpositie in binnen- en buitenland

Okkinga Communicatie / 16 maart 2015 / Nieuws

Voor OnLevel, producent van glasbalustrade systemen uit Oudehaske, hebben we een complete herpositioneringstrategie ontwikkeld om zowel de marktpositie in binnen- als buitenland te versterken. ‘The beauty of flexibility’, een prachtig promotiefilmpje is één van de middelen.

 

Vanuit Oudehaske wordt de Nederlandse markt rechtstreeks bediend. Aan ons de uitdaging om het bedrijf in Nederland met de juiste strategie en middelen nog beter op de kaart te zetten. Via distributeurs worden de producten in het buitenland aan de man gebracht. Daarbij gaat het dus specifiek om de verkoop van de producten van OnLevel te stimuleren. Daarom is er in de merken hiërarchie onder andere voor gekozen om de naam Onlevel te verwerken in de naamgeving van de producten. Een compleet nieuwe look & feel voor dit internationaal opererende bedrijf vertaalt zich verder in diverse communicatie-uitingen. Naast de promotiefilm hebben we onder andere ook advertenties, brochures, persberichten, een beursstand, verpakkingsmateriaal, wervende e-mailteksten en een productcatalogus ontwikkeld.

OnLevel-beurs

Samenwerken, geïnteresseerd of meer informatie?
Neem contact op
Okkinga Communicatie
Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies