Okkinga Communicatie
Contact of bel 0515 58 0000

Nieuwe imagocampagne: Mijn KOGA & ik

Okkinga Communicatie / 20 februari 2016 / Nieuws

KOGA is niet zomaar een fietsmerk. Koga-rijders blijken een innige relatie te onderhouden met hun fiets ehh… hun KOGA. Die hechte band is de basis voor de nieuwe imagocampagne die Okkinga Communicatie voor KOGA ontwikkelde.

Vanuit het thema ‘Mijn KOGA en ik’ zoomen we in op bijzondere verhalen van Koga-rijders. Recreatieve fietsers, professionele sporters en forensen, maar ook dealers, vormgevers en monteurs. Allemaal verschillende mensen met een speciale band met hun KOGA.

Die verzameling verhalen is vanaf 18 februari 2016 terug te zien op mijnkogaenik.nl. De ene keer geschreven, de andere keer verfilmd. De nieuwe campagne wordt geïntroduceerd tijdens de Fiets- & Wandelbeurs. Daar kunnen consumenten door middel van een bluescreen ook op de foto met hun favoriete KOGA en deze foto delen via social media.

Consumenten worden uitgenodigd om onder #MIJNKOGAENIK hun eigen verhaal te vertellen. De verhalen worden genummerd en krijgen een plaats op de community ‘Mijn KOGA en ik’.

Website - Mijn Koga & ikWaarschuwing: het bezoek aan de site mijnkogaenik.nl kan plotseling een heftig verlangen naar een KOGA teweegbrengen. KOGA. Love your bike.

 

 

Samenwerken, geïnteresseerd of meer informatie?
Neem contact op
Okkinga Communicatie