Meet Christa! Inmiddels loopt Christa al twee maanden bij ons stage voor haar afstuderen op de Praktijkroute Creatieve Industrie van het Friesland College.
Lees meerNieuws
Lees hier het laatste nieuws van Okkinga Communicatie.
Lees hier het laatste nieuws van Okkinga Communicatie.
Meet Christa! Inmiddels loopt Christa al twee maanden bij ons stage voor haar afstuderen op de Praktijkroute Creatieve Industrie van het Friesland College.
Lees meerOp bijna iedere website worden cookies opgeslagen en persoonsgegevens verwerkt. Denk aan social share buttons, een aanmeldformulier voor de nieuwsbrief, het gebruik van Google Analytics of Facebookpixel. Met de nieuwe AVG/GDPR wetgeving moet de websitebezoeker altijd worden geïnformeerd dat er gebruik wordt gemaakt van cookies en in sommige gevallen moet de websitebezoeker akkoord gaan met de cookies.
Lees meerDonderdag 12 april, 07.00 uur Yes! De dag is daar. We gaan naar SocialToday! Hét Frankwatching event over creative content, digital commerce & customer experience. Het is wat vroeg, maar dat hoort er nou eenmaal bij wanneer je in Friesland woont (toch?)... Nadat ik (Welmoed) heb geparkeerd bij de Mac Donald’s in Heerenveen (op de P&R hoor, geen hamburger voor mij op de vroege ochtend) komen mijn collega’s Karin en Mayke mij al snel oppikken. Let’s go!
Lees meerNaar aanleiding van de 'Zet 'm op' selfie actie is er een schaatsclinic georganiseerd voor alle klanten die hebben meegedaan aan deze actie. Samen met de mensen van Okkinga en Invite hebben zij dinsdagavond 13 maart op de schaatsbaan in het Thialf gestaan.
Lees meerWij adviseren onze klanten vaak om met een contentkalender te werken. Maar wat is een contentkalender? En nog belangrijker: wat doe je er mee?
Lees meerMarielle de Jonge is inmiddels al helemaal bij ons ingeburgerd, maar stellen we nog graag aan je voor. Sinds oktober versterkt Marielle Okkinga Communicatie als communicatiemanager. Wij zijn blij met haar!
Lees meerEen nieuw jaar, een nieuwe start. Het perfecte moment om nu eens echt goed aan de slag te gaan met je contentkalender. Een tag-, share-, like- of winactie lijkt vaak een goede zet om interactie te krijgen, om zo meer bereik te creëren. Maar Facebook maakt hier binnenkort een eind aan. “Engagement bait” is in de toekomst niet meer toegestaan. Ook gaat Facebook posts van bedrijven verder beperken in de tijdlijn.
Lees meerWij zijn het nieuwe jaar goed begonnen met een nieuwe collega! Mieke Staal komt Okkinga Communicatie als Projectmanager versterken en kan niet wachten onze klanten te helpen met hun vraagstuk...
Lees meerWelke ontwikkelingen op het gebied van social media zetten in 2018 door? Wij lichten er 5 voor je uit!
Lees meer