Okkinga Communicatie
Contact of bel 0515 58 0000

Nieuws

Lees hier het laatste nieuws van Okkinga Communicatie.

Friese gemeenten en Omrin – Samen halen we alles eruitOkkinga Communicatie / 9 december 2015 / Nieuws

Afvalverwerker Omrin en 19 Friese gemeenten hebben ambitieuze doelstellingen op het gebied van hergebruik en recycling. Eén daarvan is het streven naar terugdringing van het aantal verbrande kilo’s restafval per inwoner per jaar met 50 kg. Dat kan, mits de consument het afval beter scheidt bij de bron.

Lees meer
Marcom inspiratiefestival Mixed Emotions LiveOkkinga Communicatie / 27 oktober 2015 / Nieuws

Onze creatieven Klaasjan, Klaas Jetze, Bernard en Joke zijn een dag op pad geweest om nieuwe inzichten en inspiratie op te doen. In de Gigant in Apeldoorn is voor de tweede keer een festival voor Marketing & Communicatie professionals georganiseerd. De line-up was zeer divers, wat het lastig maakte om daaruit de juiste keuze te maken. In het kort omschrijven we hier twee sprekers.

Lees meer
Communicatiemensen met een praktische aanpakOkkinga Communicatie / 9 oktober 2015 / Nieuws

Flexibel inzetbare medewerkers die gegarandeerde kwaliteit leveren
De manieren om effectief te communiceren met je doelgroep veranderen zo snel, dat het bijna onmogelijk is die taak bij één medewerker neer te leggen. Okkinga Communicatie heeft daar een simpele en doeltreffende oplossing voor. Trends en technieken volgen elkaar in hoog tempo op en daar moet je goed op in weten te spelen.

Lees meer
Nieuwe klant van wereldformaatOkkinga Communicatie / 9 oktober 2015 / Nieuws

Valspar kiest na bureau-oriëntatie voor Okkinga. Valspar Automotive is een zeer grote speler op de markt van coatings en aanverwante producten, met name voor de automotive branche. Valspar Automotive is wereldwijd actief en voert meerdere toonaangevende merken, waaronder DeBeer en Octoral. De producten worden doorgaans verkocht via een internationaal distributienetwerk. Okkinga Communicatie gaat Valspar Automotive helpen met een sterkere positionering van de diverse merken in verschillende landen.

Lees meer
De klant echt kennen en aanvoelenOkkinga Communicatie / 9 oktober 2015 / Nieuws

Denken vanuit de klant is iets dat elke ondernemer zou moeten doen om zijn klant precies dát te kunnen bieden waar hij behoefte aan heeft. Maar hoe doe je dat, denken vanuit de klant? Voornamelijk door je klant echt te kennen en je in te leven in zijn situatie en wensen/behoeften. Douwe Halma en Karin de Boer bezochten UX Impact, het event waar klantbeleving en user experience centraal staan. Helemaal in ons straatje, want Beleving door inleving is een motto dat we bij Okkinga Communicatie al jaren in praktijk brengen.

Lees meer
Zotte Zegelweken Poiesz een succesOkkinga Communicatie / 9 oktober 2015 / Nieuws

Het waren weer Zotte Zegelweken bij Poiesz. Deze succesvolle actie, creatief concept en ontwerp door Okkinga Communicatie, was aan een restyling toe. Ons creatieve retailteam bedacht daarom de Z-egel als stralend middelpunt van deze actieweken bij Poiesz.

Lees meer
Jong talent dient zich aanOkkinga Communicatie / 10 september 2015 / Nieuws

Maar liefst drie stagiair(e)s versterken momenteel de gelederen binnen Okkinga Communicatie. Met veel energie en toewijding storten Bo, Saskia en Lars zich op het prachtige communicatievak. Graag stellen zij zich aan u voor!

Lees meer
Trots op mooie resultaten online campagnesOkkinga Communicatie / 30 juni 2015 / Nieuws

Maar liefst 174.551 mensen in Friesland hebben de online commercial van Omrin gezien en dat resulteerde in volle textielcontainers! Dankzij een nieuw ontwerp is de conversie bij Zeilschool de Morra met 65,82% gestegen.

Lees meer
De effecten en de do’s en dont’s op Facebook anno 2015Okkinga Communicatie / 30 juni 2015 / Nieuws

Voor de derde keer werd op 9 juni in Utrecht het Congres Facebook Marketing georganiseerd. Wij waren uiteraard van de partij om kennis te maken met alle ontwikkelingen op dit gebied. Diverse inspirerende sprekers gaven hun visie en alle ins en outs op Facebook werden besproken.

Lees meer
Digitaal jaarverslag voor ElkienOkkinga Communicatie / 30 juni 2015 / Nieuws

Het jaarverslag van woningcorporatie Elkien over 2014 heeft als titel Kom verder. Daarmee nodigt Elkien de lezer uit om door te klikken op de site, maar het geeft ook aan dat voor huurders, stakeholders en ketenpartners de deur altijd open staat.

Lees meer
Samenwerken, geïnteresseerd of meer informatie?
Neem contact op
Okkinga Communicatie
Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies