Okkinga Communicatie

Nieuws

Lees hier het laatste nieuws van Okkinga Communicatie.

Nieuwe imagocampagne: Mijn KOGA & ikOkkinga Communicatie / 20 februari 2016 / Nieuws

KOGA is niet zomaar een fietsmerk. Koga-rijders blijken een innige relatie te onderhouden met hun fiets ehh… hun KOGA. Die hechte band is de basis voor de nieuwe imagocampagne die Okkinga Communicatie voor KOGA ontwikkelde.

Lees meer
Koga en wijOkkinga Communicatie / 19 januari 2016 / Nieuws

Toen Koga ons uitnodigde mee te doen aan een pitch, hebben we daar enthousiast mee ingestemd. KOGA is een mooi merk, waar we graag mooie dingen voor willen bedenken.

Lees meer
Wijzigingen in ‘Ploeg Poiesz’Okkinga Communicatie / 11 januari 2016 / Nieuws

Het vertrek van Marte van der Linde als projectmanager voor Poiesz heeft tot een aantal verschuivingen geleid. Joke Krist, die altijd de vormgeving voor Poiesz deed volgde Marte op en Eelke de Boer kwam op 1 januari in dienst om het werk van Joke over te nemen.

Lees meer
Friese gemeenten en Omrin – Samen halen we alles eruitOkkinga Communicatie / 9 december 2015 / Nieuws

Afvalverwerker Omrin en 19 Friese gemeenten hebben ambitieuze doelstellingen op het gebied van hergebruik en recycling. Eén daarvan is het streven naar terugdringing van het aantal verbrande kilo’s restafval per inwoner per jaar met 50 kg. Dat kan, mits de consument het afval beter scheidt bij de bron.

Lees meer
Marcom inspiratiefestival Mixed Emotions LiveOkkinga Communicatie / 27 oktober 2015 / Nieuws

Onze creatieven Klaasjan, Klaas Jetze, Bernard en Joke zijn een dag op pad geweest om nieuwe inzichten en inspiratie op te doen. In de Gigant in Apeldoorn is voor de tweede keer een festival voor Marketing & Communicatie professionals georganiseerd. De line-up was zeer divers, wat het lastig maakte om daaruit de juiste keuze te maken. In het kort omschrijven we hier twee sprekers.

Lees meer
Communicatiemensen met een praktische aanpakOkkinga Communicatie / 9 oktober 2015 / Nieuws

Flexibel inzetbare medewerkers die gegarandeerde kwaliteit leveren
De manieren om effectief te communiceren met je doelgroep veranderen zo snel, dat het bijna onmogelijk is die taak bij één medewerker neer te leggen. Okkinga Communicatie heeft daar een simpele en doeltreffende oplossing voor. Trends en technieken volgen elkaar in hoog tempo op en daar moet je goed op in weten te spelen.

Lees meer
Nieuwe klant van wereldformaatOkkinga Communicatie / 9 oktober 2015 / Nieuws

Valspar kiest na bureau-oriëntatie voor Okkinga. Valspar Automotive is een zeer grote speler op de markt van coatings en aanverwante producten, met name voor de automotive branche. Valspar Automotive is wereldwijd actief en voert meerdere toonaangevende merken, waaronder DeBeer en Octoral. De producten worden doorgaans verkocht via een internationaal distributienetwerk. Okkinga Communicatie gaat Valspar Automotive helpen met een sterkere positionering van de diverse merken in verschillende landen.

Lees meer
De klant echt kennen en aanvoelenOkkinga Communicatie / 9 oktober 2015 / Nieuws

Denken vanuit de klant is iets dat elke ondernemer zou moeten doen om zijn klant precies dát te kunnen bieden waar hij behoefte aan heeft. Maar hoe doe je dat, denken vanuit de klant? Voornamelijk door je klant echt te kennen en je in te leven in zijn situatie en wensen/behoeften. Douwe Halma en Karin de Boer bezochten UX Impact, het event waar klantbeleving en user experience centraal staan. Helemaal in ons straatje, want Beleving door inleving is een motto dat we bij Okkinga Communicatie al jaren in praktijk brengen.

Lees meer
Samenwerken, geïnteresseerd of meer informatie?
Neem contact op
Okkinga Communicatie
Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies