Okkinga Communicatie

Nieuws

Lees hier het laatste nieuws van Okkinga Communicatie.

Zotte Zegelweken Poiesz een succesOkkinga Communicatie / 9 oktober 2015 / Nieuws

Het waren weer Zotte Zegelweken bij Poiesz. Deze succesvolle actie, creatief concept en ontwerp door Okkinga Communicatie, was aan een restyling toe. Ons creatieve retailteam bedacht daarom de Z-egel als stralend middelpunt van deze actieweken bij Poiesz.

Lees meer
Jong talent dient zich aanOkkinga Communicatie / 10 september 2015 / Nieuws

Maar liefst drie stagiair(e)s versterken momenteel de gelederen binnen Okkinga Communicatie. Met veel energie en toewijding storten Bo, Saskia en Lars zich op het prachtige communicatievak. Graag stellen zij zich aan u voor!

Lees meer
Trots op mooie resultaten online campagnesOkkinga Communicatie / 30 juni 2015 / Nieuws

Maar liefst 174.551 mensen in Friesland hebben de online commercial van Omrin gezien en dat resulteerde in volle textielcontainers! Dankzij een nieuw ontwerp is de conversie bij Zeilschool de Morra met 65,82% gestegen.

Lees meer
De effecten en de do’s en dont’s op Facebook anno 2015Okkinga Communicatie / 30 juni 2015 / Nieuws

Voor de derde keer werd op 9 juni in Utrecht het Congres Facebook Marketing georganiseerd. Wij waren uiteraard van de partij om kennis te maken met alle ontwikkelingen op dit gebied. Diverse inspirerende sprekers gaven hun visie en alle ins en outs op Facebook werden besproken.

Lees meer
Digitaal jaarverslag voor ElkienOkkinga Communicatie / 30 juni 2015 / Nieuws

Het jaarverslag van woningcorporatie Elkien over 2014 heeft als titel Kom verder. Daarmee nodigt Elkien de lezer uit om door te klikken op de site, maar het geeft ook aan dat voor huurders, stakeholders en ketenpartners de deur altijd open staat.

Lees meer
Ride2Join: in actie voor het goede doelOkkinga Communicatie / 30 juni 2015 / Nieuws

140 deelnemers gingen op zaterdag 13 juni met oude en minder oude auto’s door de Friese Provincie voor de Ride2Join rally tourtocht. Het was een geslaagde dag vol spanning, competitie, inzicht en samenwerking tussen chauffeur en navigator. Onze Douwe Halma is een van de bedenkers en organiserende lieden van de Ride2Join rally. De opbrengst van dit evenement gaat naar stichting Leergeld en het Special Sporters Fonds. Twee goede doelen die zich inzetten om minder bedeelden te laten participeren in de maatschappij.

Lees meer
Strategisch fundament voor paardenverzekeraarOkkinga Communicatie / 18 mei 2015 / Nieuws

Wat zijn trends in de paardenwereld? Is er behoefte aan verzekeringen en zo ja, waar zouden verzekeringsproducten aan moeten voldoen? Voor onze klant EFO Paardenverzekeringen hebben we een marktonderzoek gedaan en vervolgens een strategische basis gelegd voor groei in de toekomst.

Lees meer
Wervingscampagne voor Dutch Dairy ChainOkkinga Communicatie / 18 mei 2015 / Nieuws

Heel toepasselijk: vanuit de oude zuivelschool in Bolsward zijn we bezig met een wervingscampagne voor het programma Dutch Dairy Chain. Dit is een programma waarbij circa twintig grote spelers uit het onderwijs, onderzoeks- en ondernemersveld en overheden kennis en innovatie op het gebied van Dairy & Food samenbrengen.

Lees meer
Samenwerken, geïnteresseerd of meer informatie?
Neem contact op
Okkinga Communicatie
Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies