Okkinga Communicatie

Persoonlijk contact klant centraal bij ontwikkeling beursstand EFO

Okkinga Communicatie / 22 januari 2015 / Nieuws

In twee weken tijd een beurstand ontwikkelen met alles erop en eraan? Geen probleem. Voor paardenverzekering EFO ontwikkelden en realiseerden we een opvallend beursconcept op de hengstenkeuring die in januari in het WTC Expo in Leeuwarden plaatsvond.

EFO is een vaste klant van ons. Wij verzorgen alles op het gebied van communicatie van social media tot advertenties in brochures en vakbladen. We kennen onze klant en weten waar ze voor staan. Persoonlijke benadering staat voorop. ‘EFO komt bij de klanten thuis’, met die boodschap als uitgangspunt hebben we de stand ontwikkeld en gerealiseerd. In de stand stond een oude, kekke Volkswagen T2 bus als eyecatcher. Dat in combinatie met de keukentafel in de stand maakt het concept ‘EFO komt naar u toe’ compleet. 
De hengstenkeuring is een groot evenement, waarin naast het keuren van hengsten, onder meer show, educatie en amusement centraal staan. Het is daarnaast een ontmoetingsplaats voor alle liefhebbers van Friese paarden wereldwijd. Ieder jaar komen er meer dan 25.000 bezoekers uit binnen en buitenland naar Leeuwarden.

Samenwerken, geïnteresseerd of meer informatie?
Neem contact op
Okkinga Communicatie
Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies