'Terugwinnaars' campagne
Rova

Als maatschappelijke onderneming werkt ROVA samen met gemeenten en inwoners aan een schone leefomgeving, voor nu én in de toekomst. Om ook de aarde een mooie toekomst te geven, zet ROVA in op het terugdringen van de totale hoeveelheid restafval en op het zo goed mogelijk scheiden van grondstoffen. Zo gaan er zo min mogelijk grondstoffen uit de keten verloren.

  • #campagne
  • #print
  • #socials
  • #video
Campagne

ROVA ziet de kwaliteit van de fijn huishoudelijke grondstofstromen achteruitlopen. Om dit tegen te gaan hebben wij voor ROVA de campagne ‘Terugwinnaars’ ontwikkeld. In deze campagne maakt ROVA aan de inwoners duidelijk wat het belang is van goed afval scheiden en geven zij handvatten om afval en grondstoffen juist te scheiden.

Print

Het idee achter het concept ‘Terugwinnaars’ is recyclen. Terugwinnen is een synoniem voor recyclen en dat is het doel van afval scheiden. Met een gedegen communicatieprogramma spreekt ROVA waardering uit voor de manier waarop inwoners hun afval scheiden. Door middel van onder andere print advertenties worden de inwoners constant geïnformeerd en geactiveerd over het belang en resultaat van goed afval scheiden.

Social

Naast offline wordt de campagne ook online ingezet. Voor verschillende social media kanalen van ROVA ontwikkelden we diverse social rubrieken en content in ‘Terugwinnaars’ stijl.

Video

Hoe leg je makkelijk en begrijpelijk uit wat gft-controles zijn? Binnen de campagne hebben we voor gft een video geproduceerd waarin een medewerker vertelt over de noodzaak van zo’n controle en de werkzaamheden die tijdens de controle worden uitgevoerd.

 

Elk project is een unieke kans om jouw merk in de spotlight te zetten.

Neem contact met ons op