Samen komen tot de essentie van het merk. Deze merkessentie is de basis voor alle communicatie rondom het merk, zodat we komen tot resultaat.
Het bedenken van verrassende en onderscheidende creatieve concepten die de doelgroep raken.
De on- en offline realisatie van communicatiemiddelen die de strategie en het concept tot uiting brengen ‘in het veld’.
Het vertalen van de organisatiestrategie naar een communicatiestrategie. Okkinga Communicatie heeft veel ervaring met het positioneren van merken en het raken van de doelgroep door de inzet van een optimale mediamiddelenmix.
De creatieve vertaling van de propositie, kernwaarden en ambities naar een creatief concept en de vormgeving naar diverse communicatiemiddelen. De communicatiemiddelen brengen de strategie en het concept tot uiting ‘in het veld.’
Het inrichten van online campagnes om de doelgroep op het juiste moment te bereiken. Dit doen we met de inzet van verschillende online middelen, van social media, e-mailmarketing, Google Adwords tot het realiseren van websites en apps.
Continu de communicatiecampagnes monitoren, evalueren en waar nodig bijsturen met als doel aantoonbaar resultaat.