Okkinga Communicatie

Ontwikkeling communicatiestrategie Coating Group Holland

Okkinga Communicatie / 22 januari 2015 / Nieuws

Coating Group Holland als merk in de markt zetten: een uitdagende en interessante klus waarbij we onze creativiteit volop konden inzetten. Het bedrijf, gespecialiseerd in paint en non-paint voor diverse branches, is ontstaan uit een fusie tussen Heeren & Meijer Verfindustrie en Kerssen BV.

Vorig jaar zomer zijn we gestart met conceptontwikkeling. Het corporate concept draait om de kern van de dienstverlening: support en supply in paint en non paint. De kracht van het bedrijf is namelijk dat ze niet alleen alle producten en middelen leveren aan bijvoorbeeld industrie, de auto-industrie, houtbewerkingsector, jachtbouw en marine, maar ook bedrijfsprocessen en voorraden optimaliseren. Hierdoor halen klanten direct meer rendement. Onder de noemer 1,2,3-Profit vermarkten we dit. Coating Group Holland is daarmee de meest fanatieke supporter die je je kunt wensen. 

Het communicatieconcept komt onder andere tot uiting in een nieuwe huisstijl, een nieuwe website, corporate brochure, introductiecampagne, signing van de gebouwen en autobelettering. Op dit moment werken we hard aan de totale marketingcommunicatiestrategie voor de totale marktbewerking die in 2015 verder wordt uitgerold.

img_truck_Coating

Coating

Samenwerken, geïnteresseerd of meer informatie?
Neem contact op
Okkinga Communicatie
Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies