Okkinga Communicatie

Nieuws

Lees hier het laatste nieuws van Okkinga Communicatie.

Digitaal jaarverslag voor Elkien Okkinga Communicatie / 30 juni 2015 / Nieuws

Het jaarverslag van woningcorporatie Elkien over 2014 heeft als titel Kom verder. Daarmee nodigt Elkien de lezer uit om door te klikken op de site, maar het geeft ook aan dat voor huurders, stakeholders en ketenpartners de deur altijd open staat.

Lees meer
Ride2Join: in actie voor het goede doel Okkinga Communicatie / 30 juni 2015 / Nieuws

140 deelnemers gingen op zaterdag 13 juni met oude en minder oude auto’s door de Friese Provincie voor de Ride2Join rally tourtocht. Het was een geslaagde dag vol spanning, competitie, inzicht en samenwerking tussen chauffeur en navigator. Onze Douwe Halma is een van de bedenkers en organiserende lieden van de Ride2Join rally. De opbrengst van dit evenement gaat naar stichting Leergeld en het Special Sporters Fonds. Twee goede doelen die zich inzetten om minder bedeelden te laten participeren in de maatschappij.

Lees meer
Doorvertaling communicatiethema ‘IT in the box’ Okkinga Communicatie / 18 mei 2015 / Nieuws

Voor ViaData Automatisering hebben wij een doorvertaling gemaakt van het communicatiethema ‘IT in the box’. Dit is een trainingsprogramma voor ICT’ers (klanten van ViaData Automatisering).

Lees meer
Strategisch fundament voor paardenverzekeraar Okkinga Communicatie / 18 mei 2015 / Nieuws

Wat zijn trends in de paardenwereld? Is er behoefte aan verzekeringen en zo ja, waar zouden verzekeringsproducten aan moeten voldoen? Voor onze klant EFO Paardenverzekeringen hebben we een marktonderzoek gedaan en vervolgens een strategische basis gelegd voor groei in de toekomst.

Lees meer
Wervingscampagne voor Dutch Dairy Chain Okkinga Communicatie / 18 mei 2015 / Nieuws

Heel toepasselijk: vanuit de oude zuivelschool in Bolsward zijn we bezig met een wervingscampagne voor het programma Dutch Dairy Chain. Dit is een programma waarbij circa twintig grote spelers uit het onderwijs, onderzoeks- en ondernemersveld en overheden kennis en innovatie op het gebied van Dairy & Food samenbrengen.

Lees meer
Zeilschool de Morra meer zichtbaar door online campagnes Okkinga Communicatie / 17 maart 2015 / Nieuws

Om de zichtbaarheid van Zeilschool de Morra uit Hemelum te vergroten, zodat er meer zeilvakanties worden geboekt, hebben wij een online communicatiestrategie opgezet. Dat resulteerde onder andere in een nieuwe website met een frisse en jonge uitstraling, afgestemd op de doelgroep.

Lees meer
Eenvoud werkt: communicatiestrategie voor OSGMetrium Okkinga Communicatie / 16 maart 2015 / Nieuws

‘Geef ons een nieuw gezicht’. Dat was de opdracht van OSGMetrium aan Okkinga. Na een inspirerend creatief proces presenteren wij met trots het eindresultaat bestaande uit onder andere een compleet nieuwe huisstijl en corporate story die is doorvertaald naar diverse middelen.

Lees meer
Theaterstuk Feteranen: sprekende beelden Okkinga Communicatie / 16 maart 2015 / Nieuws

Tot en met eind mei speelt Pier21 op diverse plaatsen in Friesland het theaterstuk Feteranen. Okkinga verzorgde zowel de Art Direction als de vormgeving. Dit leverde prachtig communicatiemateriaal op met sprekende gezichten van acteurs Freark Smink en Joop Wittermans.

Lees meer
Likeurtjes met passend etiket Okkinga Communicatie / 16 maart 2015 / Nieuws

‘De reddingsbrigade van Ameland’, ‘Boswachter van Appelscha of ‘Zeeslag uit Noordwijk aan Zee’, heb jij ze al gezien? De oer-Hollandse likeurtjes? Voor diverse regio’s, streken en gebieden van Nederland heeft Uitgeverij Van der Meulen een passend likeurtje over de meest uiteenlopende thema’s zoals bos, zee en eilanden.

Lees meer
Samenwerken, geïnteresseerd of meer informatie?
Neem contact op
Okkinga Communicatie
Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies