Okkinga Communicatie

Nieuws

Lees hier het laatste nieuws van Okkinga Communicatie.

Zeilschool de Morra meer zichtbaar door online campagnesOkkinga Communicatie / 17 maart 2015 / Nieuws

Om de zichtbaarheid van Zeilschool de Morra uit Hemelum te vergroten, zodat er meer zeilvakanties worden geboekt, hebben wij een online communicatiestrategie opgezet. Dat resulteerde onder andere in een nieuwe website met een frisse en jonge uitstraling, afgestemd op de doelgroep.

Lees meer
Eenvoud werkt: communicatiestrategie voor OSGMetriumOkkinga Communicatie / 16 maart 2015 / Nieuws

‘Geef ons een nieuw gezicht’. Dat was de opdracht van OSGMetrium aan Okkinga. Na een inspirerend creatief proces presenteren wij met trots het eindresultaat bestaande uit onder andere een compleet nieuwe huisstijl en corporate story die is doorvertaald naar diverse middelen.

Lees meer
Theaterstuk Feteranen: sprekende beeldenOkkinga Communicatie / 16 maart 2015 / Nieuws

Tot en met eind mei speelt Pier21 op diverse plaatsen in Friesland het theaterstuk Feteranen. Okkinga verzorgde zowel de Art Direction als de vormgeving. Dit leverde prachtig communicatiemateriaal op met sprekende gezichten van acteurs Freark Smink en Joop Wittermans.

Lees meer
Likeurtjes met passend etiketOkkinga Communicatie / 16 maart 2015 / Nieuws

‘De reddingsbrigade van Ameland’, ‘Boswachter van Appelscha of ‘Zeeslag uit Noordwijk aan Zee’, heb jij ze al gezien? De oer-Hollandse likeurtjes? Voor diverse regio’s, streken en gebieden van Nederland heeft Uitgeverij Van der Meulen een passend likeurtje over de meest uiteenlopende thema’s zoals bos, zee en eilanden.

Lees meer
Ontwikkeling communicatiestrategie Coating Group HollandOkkinga Communicatie / 22 januari 2015 / Nieuws

Coating Group Holland als merk in de markt zetten: een uitdagende en interessante klus waarbij we onze creativiteit volop konden inzetten. Het bedrijf, gespecialiseerd in paint en non-paint voor diverse branches, is ontstaan uit een fusie tussen Heeren & Meijer Verfindustrie en Kerssen BV.

Lees meer
Communicatiecampagne Omrin voor textielinzamelingOkkinga Communicatie / 22 januari 2015 / Nieuws

Hoe zorgen we ervoor dat burgers meer textiel scheiden en inleveren in de speciale textielbakken? Dat was de vraag van Omrin aan ons. Niet alleen kleding, maar ook beddengoed en knuffels kunnen in de bak. In diverse gemeenten plaatste Omrin extra containers. Aan ons de taak om met de inzet van passende on- en offline media te zorgen voor meer bewustwording en actie bij burgers.

Lees meer
Prettige prikkels, trends en inspiratie!Okkinga Communicatie / 22 januari 2015 / Nieuws

Om kennis en inspiratie op te doen bezocht onze afdeling Creatie eind vorig jaar in Apeldoorn de eerste editie van het inspiratiefestival Mixed Emotions Live. Ook woonden een aantal collega’s het congres Contentmarketing en webredactie bij dat in de Jaarbeurs in Utrecht plaatsvond.

Lees meer
Samenwerken, geïnteresseerd of meer informatie?
Neem contact op
Okkinga Communicatie
Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies