Okkinga Communicatie

Zeilschool de Morra meer zichtbaar door online campagnes

Okkinga Communicatie / 17 maart 2015 / Nieuws

Om de zichtbaarheid van Zeilschool de Morra uit Hemelum te vergroten, zodat er meer zeilvakanties worden geboekt, hebben wij een online communicatiestrategie opgezet. Dat resulteerde onder andere in een nieuwe website met een frisse en jonge uitstraling, afgestemd op de doelgroep.

De bezoeker wordt centraal gesteld en de beleving van watersport komt goed naar voren evenals het plezier van zeilen. Naast de vernieuwde website zijn we, in de aanloop naar de zomer, op dit moment de diverse online campagnes aan het inrichten met de inzet van o.a. Adwords en Facebook. Doorlopend wordt gewerkt aan verbetering van de conversie zodat iedere ‘campagne-euro’ steeds efficiënter wordt besteed. Om het de gebruiker zo makkelijk mogelijk te maken en voor een optimaal reserveringssysteem wordt samengewerkt met www.botentehuur.nl. Klik hier voor de vernieuwde website.

filter

Samenwerken, geïnteresseerd of meer informatie?
Neem contact op
Okkinga Communicatie
Onze website maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies